|
Post by newsoft on Mar 3, 2007 18:56:12 GMT 1
Heh! "The Abominable Snowman", det är ju du det , Krille. Fem översnöade oljefat av fem möjliga. ;D
|
|
|
Post by pebben on Mar 4, 2007 3:27:35 GMT 1
jisses va bra det blir särskillt med granarna mycket imponerande mera!
//pebben
|
|
|
Post by Krilleman on Mar 4, 2007 18:52:58 GMT 1
|
|
|
Post by svinto on Mar 5, 2007 11:26:34 GMT 1
Mmmm om jag kunde finna nått ord så skulle jag säga de nu..........men som sagt va jag kan inte komma på nått åt detta mästerverk
GRYMT!
|
|
|
Post by Krilleman on Mar 7, 2007 21:58:07 GMT 1
Vägbeläggning Meda "vägen" fått torka till sig några dagar så har jag passat på att bygga en mindre plogkarm av packel utspätt med lite vatten. på den har jag satt samma "snö" som tidigre. Att få vägen bra var ett kapitel i sig. Först la jag på ett grund lager med Tamiyas red brown, därefter två tre lager med Flat earth. Under den första fasen lyckades jag spilla färg från koppen rakt ner på snön så det blev en STOOOOOOR brun blaffa. Eftersom det direkt sögs ner i "snön" så fick jag göra lite täckjobb med vitfärg och ett nytt lager snö. Se om ni kan hitta vart blaffan var på bilderna. För att få fram detaljerna i vägen så har jag torrborstat dem. Till det har jag använt vallejos (Game Colors) Earth och White som jag blandade till en rätt ljus nyans. Till höger är ytan torrborstad på vänstra sidan inte. Efter att ha torrborstat hela vägen blev resultatet så här: När jag testade sätta dit modellerna: Nästa steg blir att få miljön att se riktigt kall ut. hehe. Fortsättning följer.
|
|
|
Post by svinto on Mar 7, 2007 22:19:42 GMT 1
snacka om att jag kommer att ta lärdom av detta bygge de kan jag lova Nice....SUPERNICE!...Men jag kunde inte tro att du va me i Viktväktarna
|
|
|
Post by svinto on Apr 17, 2007 19:17:41 GMT 1
Ja kan inte sluta att beundra detta bygge
|
|