|
Post by newsoft on Feb 3, 2007 16:15:40 GMT 1
Ja, testa verkligen noga, för nu finns ju *metall*- känslan där. Det vore ju katastrof om den förstördes av en sealer.
|
|
|
Post by one0wonder on Feb 3, 2007 16:45:16 GMT 1
ahhhhhh då förstår jag
|
|
|
Post by Micke on Feb 8, 2007 19:49:25 GMT 1
Jag hoppas att ni förstår att jag är som myggorna... när de är tysta vet man att de har något för sig. Damen har fått litet smink: Tror detta är så långt ifrån camouflage man kan komma. Dekalerna från Cutting Edge är nog bra men det snille som konstruerat dekalarket skulle jag vilja ta i örat... hårt! Mer om detta vid ett annat tillfälle. Micke
|
|
|
Post by svinto on Feb 8, 2007 20:13:43 GMT 1
Bang! Bang!Bang! Bang!Bang! Bang!Bang! Bang! (Ljudet av ett huvud som åker upp och ner i data bordet) Auiiiiiiiiiiiii!!!!!!! (Skriker så att Sambon blir förbannad) SATANS va grann!!
//Svinto i like it alot
|
|
|
Post by Micke on Feb 8, 2007 20:38:27 GMT 1
Man tackar! Då tar vi en bild till va? Det är ju bilderna vi lever för på detta forum. Som ni ser så är det inte bara dekaler som tillkommit under veckan. Jag har även lagt en fusk-wash i panellinjerna (har i själva verket bara använt en spetsig blyerts). Ett par plåtsektioner på kroppen (inte min. Flygplanets!) har fått samma behandling som vingarna. Nu blir det inte fler bilder förän damen har fått på sig skorna. (Hon är litet känslig för alla dessa boudoir-bilder) Micke
|
|
|
Post by one0wonder on Feb 8, 2007 21:36:14 GMT 1
all hail the king of 32
|
|
|
Post by Micke on Feb 8, 2007 21:50:17 GMT 1
LOL! Ja, hellre det än "King of POP".
|
|
|
Post by svinto on Feb 8, 2007 22:25:07 GMT 1
Mmmm jag bara njuter......kan se mig själv sitta bakom spakarn å bara vänta på nya order så de bare e te at "Take off" på nya äventyr
|
|
Teeoo
Full Member
|
Post by Teeoo on Feb 8, 2007 23:02:47 GMT 1
Så snygg natural-metal finish du har lyckats få till ! Jag gruvar mig själv för att ta itu med mina egna NMF-projekt - Tamiyas 1:72 Mustang och en dito fast Hasegawas i (faktiskt!) 1:48. Snyggt bygge !!
//Thomas
|
|
|
Post by newsoft on Feb 8, 2007 23:06:52 GMT 1
"Oh, my God! It's full of stars..." Du har all anledning att vara nöjd, Micke. Tre mästerverk på raken. ;D
|
|
|
Post by Micke on Feb 8, 2007 23:17:36 GMT 1
Jovisst är jag nöjd... i allafall med att ha slutfört dessa projekt efter en längre tids byggtorka. Ursäkta mig om jag är tråkigt, svenskt blygsam. Thomas: Jag rekommenderar verkligen tamiyas sprayfärger AS-12 och TS-30. Visst, det var litet tjaffs med dekanteringen men maken till slitstark metallicfärg får man leta efter. Visst, Alclad II är också bra men hujedanemej vad petig den är med underlaget. Micke
|
|
|
Post by Tandapan on Feb 9, 2007 13:17:29 GMT 1
Den är verkligen vacker, Micke. Jag är så imponerad att jag faktiskt inte vet vad jag ska säga. Överväldigad, typ.
|
|
|
Post by Micke on Feb 9, 2007 14:07:39 GMT 1
Übertack för alla vänliga ord! Det hjälper verkligen att läsa era omdömmen när bygget går i uppförsbacke.
|
|
|
Post by Krilleman on Feb 9, 2007 14:24:45 GMT 1
Den är faktiskt hur snygg som helst. Kommer inte på nått bra superlativ så jag får hitta på ett eget; Süperdundersnygglo.
PS. Micke du har SMS.
|
|
|
Post by Micke on Feb 9, 2007 14:48:57 GMT 1
Wow! Här får man nyuppfunna ord tillägnade sig! Tack för ordet och hjälpen från Norrbotten! /Micke
|
|