|
Post by newsoft on Oct 26, 2010 15:33:19 GMT 1
LOL @ dammade av. ;D Jag tror det blir ett imponerande diorama. Hoppas dit nya modem kommer snart och hoppas du inspirerar fler till att damma av sina projekt.
|
|
|
Post by Tandapan on Oct 27, 2010 11:41:26 GMT 1
Ja riktigt skoj att du har axlat detta projekt igen. Alldeles för bra för att lämnas att stå och damma igen.
|
|
|
Post by Krilleman on Oct 28, 2010 6:53:12 GMT 1
Än så länge har byggtiden mest gått åt att sätta ihop MiniArtgubbarna vilka är förvånansvärt fina. Dock är passformen ibland lite so-so. Fick fylla igen ordentliga glipor med green stuff igår. Har även tagit mig an husen som hör till dioramat. Spacklat igen glipor, limmat fast fönsterkar, fönster och fönsterluckor mm. Förhoppningsvis dyker modemet upp ikväll så jag kan bjuda på någon bild.
|
|
|
Post by Krilleman on Oct 28, 2010 20:20:39 GMT 1
|
|
|
Post by Tandapan on Oct 29, 2010 7:40:35 GMT 1
O jäklar! Jag hade inte fattat att projektet var så här ambitiöst Krille. Nu blev det helt plötsligt än mer intressant. Hmm, jag vill också ha det där dioramatänket men jag är fast i flygbyggartänket i stället. Någon gång kanske man börjar skissa på dioramat först, i stället för att enbart visualisera hur flygplanet ska se ut när det är klart och sedan ad-lib:a ihop resten.
|
|