|
Post by one0wonder on Oct 22, 2009 16:28:25 GMT 1
vad tror ni om ett minimöte eller så min sambo är på möhippa... tyvärr inte sin egen så jag fundrar om vi kanske skulle träffs för ett möte vad tros
|
|
|
Post by Bengt on Oct 22, 2009 18:44:27 GMT 1
Hittar inget i kalendern som skulle kunna störa så tills motsatsen är bevisad så är jag på.
|
|
|
Post by aj on Oct 22, 2009 21:53:52 GMT 1
Tyvärr, kan ej den 7:e, är i Nairobi, hela den veckan . MVH Anders
|
|
|
Post by Micke on Oct 23, 2009 1:22:30 GMT 1
Dang!!! Har middagsbjudning då. Sorry. AJ: Nairobi? Nice! Safari eller?
|
|
|
Post by Tandapan on Oct 23, 2009 11:57:37 GMT 1
|
|
|
Post by aj on Oct 24, 2009 1:22:45 GMT 1
Måste skaffa mer jazztobak åt katten, annars river han mig,...säger han Nairobi ja, 2 dagars safari, tälthotell, lejon som krafsar på tältduken, se The Big Five om man har tur. Men det är ingen vanlig charter, vi ska kolla in ett projekt, s.k. mikrolån. Min fru är med i Rotary och de är inblandade i det här projektet. Fattigt folk lånar ngr dollar, startar upp ett företag i slummen, företaget växer, får låna mer o.s.v. Mycket effektivare än vanligt bistånd, som tenderar att hamna i korrumperade politikers ficka. Vi lär få se det riktiga Kenya o inte mycket av turisttjafset på den här resan. MVH Anders
|
|
|
Post by one0wonder on Oct 24, 2009 15:44:01 GMT 1
ja matte jag hade ju inte riktigt räknat med dig ..... du kommer ju inte när jag bjuder in till möte ....hmmpf men skämt åsido så hade jag nog räknat med att du skulle ha ett legitimt skäl pga tillökningen, så det var en av orsakerna att jag benämnde det minimöte, JAG LOVAR ATT JAG INTE TAR ILLA UPP matte Det är som vanligt dom som kan får komma om dom vill. Jag funderade just vad det fanns för flygmuseum av klass i Nairobi Jag skulle också vilja åka på kortsemester, men jag är inte bitter
|
|
|
Post by aj on Oct 25, 2009 0:46:58 GMT 1
En liten bit utan för Nairobi stad, lär det finnas massor med D.H. Mosquito`s, i flygbart skick. Luften lär surra av dem, mestadelens nattjaktversioner. Av någon konstig anledning flygs de bara om natten. Lär vara kraftigt beväpnade och svåra att upptäcka. MVH Anders
|
|
|
Post by Micke on Oct 25, 2009 12:18:44 GMT 1
AJ: Det låter jättespännande med din Afrikaresa. Plåta mycket och berätta mer när du kommer hem igen. MVH Micke
|
|
|
Post by Bengt on Oct 25, 2009 15:21:17 GMT 1
Jahaja, det kunde man ju ge sej fasen på! En brorsdotter till Mona har gått och smyggift sej och ska nu ha öppet hus i efterskott. Vilket datum väljer de? Jo - naturligtvis 7/11...
Fast detta är på dagtid och om vi kör möte vid vanlig tid så blir det väl inte före 19 så om vi blir fler än två som deltar så kanske jag kan köra fort upp från Ö-vik för den goda sakens skull.
|
|
|
Post by one0wonder on Nov 1, 2009 18:01:19 GMT 1
annars så kan vi flytta på mötet?
|
|
|
Post by one0wonder on Nov 5, 2009 23:34:02 GMT 1
jag känner mig rätt snuvig så jag tror att jag fått svin....
äh jag har haft det lite körigt på jo...... sysselsättningen, ett tag nu så jag ligger efter med städningen så jag undrar om vi kan skjuta på mötet några veckor??
vad säger du bengt? går det bra
|
|
|
Post by Bengt on Nov 6, 2009 9:10:17 GMT 1
Går fint, då slipper jag köra så fort tillbaka från Ö-vik oxå.
|
|
|
Post by one0wonder on Nov 6, 2009 13:09:07 GMT 1
jag har ett nytt datum på G men det är hemligt än så länge
|
|