|
Post by jessejames91 on Aug 30, 2006 15:26:05 GMT 1
Hittade detta fina forum via Ipms sen känner jag braemp aka Lars lite med . Jag bor visserligen inte i Umeå utan nere i de mörka skogarna i småland ;D. Jag är 15 och har byggt modeller i ett halvår nu och lite stolt kan jag skryta att jag redan behärskar Washing och filter ;D. Bygger väl mest pansar men har även en Me109 i 1/32 från hasegawa jag tänkt bygga nångång. Just nu sitter jag o pysslar med en blivande vignette med en Opel Mautlier och ett gäng gebirgsjäger . Har även byggt en Kv-1 som dessvärre inte är så fin längre småsyrror är rätt jobbiga när dom blir arga o börjar kasta grejor. Har byggt en del figurer med lite gott o blandat från diverse dragon kit samt Jeepen jag fick av braemp . Kommer väl posta lite bilder så fort jag lagt vantarna på en k800i med 3,2 megapixlars kamera ;D det var allt för mig MVH/ Denis
|
|
|
Post by Micke on Aug 30, 2006 18:37:35 GMT 1
Alla län och landskap är välkomna här på IPMS-Umeå/UMBS- forum! ;D Småland har jag ingen större erfarenhet av förutom att jag gjorde en KFÖ i Uråsa under lumpen. Vi ser fram emot dina byggen Denis. /Micke
|
|
|
Post by Braemp on Sept 5, 2006 23:40:01 GMT 1
Hallå å hej Denis, välkommen hit. Det är ok (hoppas jag med) att inte bo i Umeå. Riktigt roligt att du hittat hit och jag ser fram emot bilder på dina alster. När jag var 15 behärskade jag knappt något alls om jag minns rätt, så du är på rätt väg. /B
|
|