Jon
Full Member
|
Post by Jon on Aug 12, 2006 0:59:10 GMT 1
Ja, den är min Tack Matte för en mycket trevlig kväll!!! Kul att det blev så stor uppslutning och en hel bunt med mycket fina byggen!
|
|
|
Post by newsoft on Aug 12, 2006 9:16:40 GMT 1
Ja, nu sitter jag på jobbet och drömmer mig tillbaka till igår kväll. ;D Vill också tacka för en väldigt lyckad kväll och jag tror vi lyckades fylla varje rum i lägenheten nästan. Kul att få träffa de nya Markusarna IRL också Later, dudes!
|
|
|
Post by Bengt on Aug 12, 2006 19:04:08 GMT 1
Tack Matte för en tät kväll. Som vanligt blev det några samtal för lite, kan inte vara överallt samtidigt, men helhetsintrycket var avslappnat, trivsamt och konstruktivt. PS. Var och fixade en bytta RLM 25 idag.
|
|
|
Post by Krilleman on Aug 12, 2006 21:39:30 GMT 1
Instämmer med föregående ta...skrivare. Kul så länge det varade för mig. Tackar Matte.
|
|
Teeoo
Full Member
|
Post by Teeoo on Aug 12, 2006 22:18:36 GMT 1
Tack Matte (med katter) och alla andra för en trevlig kväll som gav inspiration till mer byggande. Det kanske är dags för ett möte ute på "vischan" snart - hos mig i Ström - det var ju ett tag sen sist. Har skaffat ny hund (Willy) men katten Pontus är samma som tidigare. hälsningar frän Thomas
|
|
|
Post by Force on Aug 12, 2006 22:38:55 GMT 1
Även jag måste tacka Matte för värdskapet och en trevlig kväll, som vanligt flög tiden iväg och plötsligt var det mitt i natten. Sen var det trevligt att träffa våra "nya" medlemmar Markus och Markus (även om jag inte hann prata med er så mycket).
[glow=limegreen,2,300]FORCE[/glow]
|
|
|
Post by aj on Aug 14, 2006 22:06:21 GMT 1
Tack Mattias, katterna och alla andra som var på mötet, inspirerande i sommarhettan. Trevligt med nya ansikten. Limma lugnt i värmen MVH AJ
|
|
|