|
Post by Tandapan on Aug 7, 2006 17:18:19 GMT 1
Jag är förvånad över uppslutningen så här långt. Det var ju lite av en chansning att ha en träff när det fortfarande är semestertider för många svenskar. Vi får hålla tummarna för att du kan på fredag.
Vilken tid brukar vi köra? Från 19 och framåt eller?
|
|
|
Post by Backmask on Aug 8, 2006 11:56:05 GMT 1
Tjena på er alla...
Jo det är som Tandapan säger att det kommer dyka in två nya och en av dessa är alltså jag. Den andra som benämdes som kollegans sambo är alltså en gammal vän till mig sedan gymnasietiden... så vi synes och höres på fredag med andra ord.
Mvh Markus
|
|
|
Post by Micke on Aug 8, 2006 12:02:03 GMT 1
Alltid trevligt med litet nytt blod. 19:00 låter som en utmärkt starttid. Micke
|
|
|
Post by Tandapan on Aug 8, 2006 14:30:11 GMT 1
Mäktigt att vi med lite tur blir 12 pers (har fått klartecken även från Jon) på en träff mitta själveste augusti.
Väldigt roligt att ni kan komma också, Markus x 2.
Då får man droppa in från 19 och framåt då säger vi.
Kan vara knapert med gästparkeringar på innergården men kör man vidare efter Öbackavägen så finns det en vändplan och till höger där finns en parkering. Finns både gratis- och betalparkeringar, men de senare är också gratis från 20:00 och fram till morgonen. Kostar 1:-/tim. Bostaden har också parkeringar där för sina anställda och på dem får man parkera gratis från 17:00 tror jag.
/Mattias
|
|
Teeoo
Full Member
|
Post by Teeoo on Aug 9, 2006 12:45:02 GMT 1
Tyvärr blir det återbud från mig - men det blir väl fler träffar senare i höst.
|
|
|
Post by Tandapan on Aug 9, 2006 13:12:23 GMT 1
Ajdå, men det kommer väl fler tillfällen. Vi får fota och lägga ut bilder så du förnimmer lite av stämningen.
|
|
Teeoo
Full Member
|
Post by Teeoo on Aug 10, 2006 22:05:38 GMT 1
Ändrade planer -IGEN ! Kan man lämna återbud till ett återbud ? Isåfall så gör jag det nu - dvs. jag dyker upp imorgon I.R.L Micke - skulle du kunna ta med din B5-förarinstruktion ? //Teeoo
|
|
|
Post by Tandapan on Aug 10, 2006 22:30:37 GMT 1
Det är klart man kan! Jag får hälsa välkommen igen.
|
|
|
Post by Micke on Aug 10, 2006 22:47:59 GMT 1
Micke - skulle du kunna ta med din B5-förarinstruktion ? //Teeoo Ledsen Thomas, den befinner sig fortfarande hos Pelle i Vännäs... jag börjar tro att han tror att han äger den! ;D Behöver du den så ska jag fixa hem den ASAP. /Micke
|
|
|
Post by newsoft on Aug 11, 2006 6:58:35 GMT 1
Hehe. Kul att Thomas är på igen. Bra att någon håller spänningen uppe. Det här verkar kunna bli det största mötet sedan Sovjet-kommunisternas sista partikongress. ;D
|
|
|
Post by Micke on Aug 11, 2006 14:24:20 GMT 1
Om det är någon som behöver referenser så är det läge att hojta nu... så hinner jag kanske bränna en skiva eller två. Micke
|
|
|
Post by Backmask on Aug 11, 2006 22:49:11 GMT 1
Nu när fyllechaffisarna har kommit hem så ville vi bara tacka för en trevlig och innehållsrik kväll. Så vi kommer med säkerhet att dyka in fler gånger och även plocka med oss lite saker vi gjort och håller på med.
Mvh Markus o Marcus
|
|
|
Post by Tandapan on Aug 12, 2006 0:01:39 GMT 1
Det är jag som ska tacka för nytillskotten och att ni alla kom och hälsade på.
Någon (Thomas?) har glömt ett par läsglasögon här. De är smala och har svarta bågar. Återfås mot beskrivning... ;D
|
|
|
Post by Micke on Aug 12, 2006 0:16:59 GMT 1
Jag passar också på att tacka för en trevlig afton. Tyvärr hinner man inte prata med alla och se allting man vill se under en "kort" afton som denna, men jag hoppas och tror att vi snart får tillfälle att träffas igen under liknande former. Stort tack till Matte och hans katter. /Micke
|
|
|
Post by Tandapan on Aug 12, 2006 0:43:41 GMT 1
Kvarglömt blev också ett Nikon-fodral. Jons?
|
|