|
Post by Bengt on Mar 14, 2006 22:10:09 GMT 1
Nu börjar det bli hög tid att fundera över hur vi ska göra i år. Jag funderar skarpt på att bila ner för tredje året på raken, är det andra som har liknande tankar? Jag har redan fått förfrågan från en kille i Ö-vik som ska ner och ställa ut om det finns möjlighet till samåkning fre em till sön em.
|
|
|
Post by Braemp on Mar 20, 2006 15:49:34 GMT 1
E4:an är fin, de har bra käk på tönnebro och sällskapet gör att resan går förvånansvärt snabbt. Iår kommer jag dock redan att befinna mig i stoorstan varför jag inte behöver åka med.
|
|
|
Post by one0wonder on Mar 20, 2006 17:08:07 GMT 1
jag är eventuellt intresserad bara jag har tid så
|
|
|
Post by Bengt on Mar 30, 2006 16:54:11 GMT 1
Nu har det blivit lite ändrade planer: jag ska vara med sonen på Fryshuset måndagen efter så jag kommer inte att åka ner förrän på söndag morgon. Återfärden för mej blir då alltså måndag eftermiddag så jag räknar nu kallt med att åka ensam. Men i vanlig ordning ska jag ta kameran med mej och dokumentera vad jag ser.
|
|
|
Post by newsoft on Mar 30, 2006 23:22:19 GMT 1
Är tvungen att jobba övertid i helgen, så det är bara att glömma Open. Undrar när man skall kunna ta sig dit eg? Ni som skall dit, hoppas ni har riktigt kul. Jag tror att någon gång i framtiden så åker vi ner ett helt gäng och tar med oss modeller. Då skall vi fira och ha kul. ;D
|
|
|
Post by Tandapan on Mar 31, 2006 16:15:42 GMT 1
Ja nu när jag kommer att vara lokaliserad i Umeå kanske man kan vara med på en resa ned. Lär väl inte ha någon modell att ställa ut, som passar in i reglerna för utställningen men man kanske kan ställa ut utom tävlan? Annars är det mest nasarna jag vill ge alla mina slantar till. Pinsamt att jag bara lyckats besöka Wentzels och Modellex än så länge...
|
|
|
Post by newsoft on Apr 4, 2006 20:11:20 GMT 1
LOL @ HMS HOOD!.. ;D
|
|