|
Post by newsoft on Jul 13, 2007 11:45:04 GMT 1
Forumet har verkligen gått in den berömda sommardvalan. Jag tänkte bara berätta att jag lever och faktiskt har köpt ett par modeller bara för att känna att man fortfarande har vad som krävs. Snart går jag på semester (1 vecka till) och vill bara önska alla en trevlig sommar och att ni dämmer upp ett ordentligt byggsug inför hösten. Cheerio!! ;D
|
|
|
Post by DCycle on Jul 15, 2007 21:01:09 GMT 1
Nog lever han alltid...
|
|
|
Post by Force on Jul 15, 2007 22:30:09 GMT 1
Ja det har varit lugnt som en filbunke här på forumet senaste tiden. Men även jag lever och har hälsan, och har just nu semester så det kanske blir något byggt...vem vet.
|
|
|
Post by Braemp on Jul 27, 2007 13:26:33 GMT 1
Ja hej. Snygg stilstudie, Newsoft. ;D Jag lever med men något bygg har det knappt blivit. Var uppe i Umeå och hämtade hem lite grejor från lekbiten och passade på att våldgästa Mattias och låta honom fota Dodgen. Fantastiska bilder blev det! Det är väl i princip allt jag hunnit med av modellrelaterat under semestern. Nu är jag tillbaka i Stockholm och om det håller i sig med lugnet på jobbet och det ganska så risiga sommarvädret tror jag nog att det blir liite byggt närmaste framtiden. Jaoo just det ja, sen har jag skaffat en sån här: 15 veckor bassethound tar ju lite tid också. Ha det fint /B
|
|