|
Post by Force on Dec 3, 2004 17:25:37 GMT 1
Jag ramlade över den här länken idag. groups.yahoo.com/group/alpsdecal/?yguid=1341101Det kan ju vara något men eftersom man måste vara medlem för att kunna läsa inläggen så kan jag inte avgöra det. Jag är med i ett par andra Yahoo mailing listor och man behöver inte få tusen mail om dan om man inte vill utan man kan stänga av dom och bara läsa inläggen på Yahoogroups sidan. [glow=limegreen,2,300]FORCE[/glow]
|
|
|
Post by Bengt on Dec 3, 2004 19:20:22 GMT 1
Det här är helt otroligt! ;D ;D ;D Jag hann före dej den här gången oxå. Saken är nämligen den att jag hittade denna grupp, plus en som som heter bara "alps", för två dagar sedan (via ett inlägg på IPMS Stockholm). Har redan hittat en hel del matnyttigt, framför allt om något som kallas "spot printing" dvs att man lägger homogena lager av valfri grundfärg ur CMYK+vitt på varandra för att få fram nya nyanser. En hel vetenskap i sig, som tyvärr ibland resulterar i riktigt tjocka blaffor oanvändbara till dekaler. Du skulle få använda svavelsyra som mjukgörare. Men jag uppskattar att du tänker på oss andra, föredömligt!
|
|
|
Post by Force on Dec 3, 2004 23:37:00 GMT 1
Ja aldrig får man då vara först med nånting!! ;D Jag hittade den idag på nått av dom bilbyggarforum jag är med i och tänkte att det kanske fanns nått matnyttigt där. [glow=limegreen,2,300]FORCE[/glow]
|
|