|
Post by newsoft on Jun 28, 2006 3:08:58 GMT 1
Ajdå! Nu har jag suttit och läst tills ögonen blöder och är fullständigt övertygad om att jag måste ha detta spel. www.matrixgames.com/games/game.asp?gid=313Det verkar fullkomligt genialt, speciellt om man har: 1) Ett militärhistoriskt intresse. Speciellt då WWII. 2) Nyligen har befunnit sig i det aktuella området. Det jag speciellt gillar är att det verkar simulera en befälskedja där man som spelare lägger upp den övergripande strategin och stridsplanen medan man överlåter utförandet till AI:n. Väldigt lite "micro management" med andra ord. Det som fick mig att bli riktigt intresserad dock, var när jag läste igenom den här tråden. www.matrixgames.com/forums/tm.asp?m=977049(ni som är lediga/singel/lite galna kan ju plöja igenom den ) Det bästa är ju ändå att det går att ladda ner direkt till datorn, vilket jag nog gör - ahem - senare idag. (Ignorera gärna när detta meddelande postades. ;D) Är väl rätt ensam här om att gilla såna här spel men, aja.. whatever.. Gonatt!
|
|
|
Post by Tandapan on Jun 28, 2006 8:41:26 GMT 1
Bländande grafik och stenhård action, att döma av de screen-shots som finns på webbsidan. ;D
Nä, skämt åsido, Daniel, så är det ju bara bra att alla inte gillar samma typer av spel. Alla kan ju inte gilla tysk nattjakt heller, konstigt nog...
Själv fortsätter jag kriga på i Battlefield 2 men börjar så smått se mig om efter något annat spel eftersom DICE och EA behandlar BF2-communityn så enormt dåligt.
|
|