|
Post by Micke on Jul 16, 2006 18:25:27 GMT 1
Tjena, Är det någon här som behöver något från Meteor/Cutting Edge? www.meteorprod.com/Jag behöver ett ark med dekaler men kommer inte upp i minimisumman för att beställa från dem Micke
|
|
|
Post by Tandapan on Jul 16, 2006 19:31:41 GMT 1
Oj, jag har för mig att jag behöver ny spinner till Bf 109G i 1/32 och dessutom ett Cutting Edge-set till Bf 110 G... Måste kolla upp det men har inte tid precis nu.
Brinner det i knutarna eller kan vi avvakta tills i morgon i så fall?
|
|
|
Post by Micke on Jul 16, 2006 22:10:29 GMT 1
Ingen panik alls.
|
|
|
Post by Tandapan on Jul 25, 2006 12:50:42 GMT 1
Det bidde ingen spinner till 109:an eftersom de tydligen inte börjat tillverka dem ännu.
Däremot blev det nya motorkåpor till Accurate Miniatures' B-25G och även det relativt stora korrigerings-setet till ProModeler's Bf 110G.
Långsamt håller jag på att eliminera alla ursäkter för att inte bygga dem... ;D
Stort tack till Micke som fixade allt runt beställningen och dessutom levererade prylarna direkt till mitt köksbord nu på lunchen!
Dessutom var det väldigt kort leveranstid på prylarna så Meteor räds man inte att beställa ifrån igen.
/Mattias
|
|
|
Post by newsoft on Jul 25, 2006 13:26:43 GMT 1
Nä, det är otroligt vad bra det funkar att beställa direkt från tillverkarna nuförtiden. Det är nästan så att man tycker lite synd om de vanliga återförsäljarna typ Rebell och så.. Hård konkurrens.
|
|
|
Post by Micke on Jul 25, 2006 14:00:50 GMT 1
Själv fick jag mig ett dekalark som inte går av för hackor. Min P-36 Hawk ska bli maj. Ken Walkers "Gold Bug" som han flyg en kort period som chef för 18th PG, Wheeler Field, Hawaii. Kan bara konstatera att Meteor Productions var en mycket trevlig erfarenhet. Lokala handlare får säga vad de vill.
|
|
|
Post by newsoft on Jul 25, 2006 14:17:11 GMT 1
Det var tider det. När militära flygplan var mer färgglada än civila. Tjusigt!
|
|