|
Post by Micke on Nov 23, 2005 22:35:01 GMT 1
Råkar det vara så att någon av herrarna har detta spel i sin ägo? Jag satt just och avnjöt Vangelis soundtrack till filmen och drabbades av serious crawings att spela spelet.
|
|
|
Post by newsoft on Nov 24, 2005 13:12:08 GMT 1
Tyvärr, men det var kul att se någon drabbas av ett sådant habegär.. ;D
|
|
|
Post by Micke on Nov 24, 2005 15:48:25 GMT 1
Det är ungefär som att bli sugen på en burgare efter en kväll på lokal. Hoppades att någon bland herrarna kanske delade min Blade Runner obsession.
|
|
|
Post by newsoft on Nov 24, 2005 15:54:43 GMT 1
Jag har vissa problem med den filmen men jag kan inte förneka att den har en otrolig stämning och kanske en av världens bästa dödsscener. Blev sugen för ett tag sedan att köpa den på DVD, men den verkar ju inte gå att köpa.. WTF!?
|
|
|
Post by Micke on Nov 24, 2005 16:17:39 GMT 1
Angående DVD kanske jag kan komma med en förklaring... Det verkar nämlingen som om att det råder en minst sagt stor förvirring över vem som har rättigheten till denna film. Den DVD-version som fanns i handeln för några år sedan var dessutom inget vidare (bild- och ljudmässigt). Tydligen har Ridley Scott gjort en "riktig" special edition med extramaterial men den ligger på en hylla i väntan på att upphovsrättigheterna reds ut. Mer finns att läsa på detta forum: www.bladezone.com/forum.html för den som är intresserad.
|
|
|
Post by Mr Jimmy on Dec 9, 2005 19:54:07 GMT 1
Jag har det! Ett måste i varje samling
|
|
|
Post by Micke on Dec 10, 2005 1:21:36 GMT 1
Kan man få låna om man ber snällt?
|
|
|
Post by Mr Jimmy on Dec 10, 2005 11:59:04 GMT 1
Lätt, har det på en DVD som 4 enskilda *.iso filer, jag antar att herrn är insatt i daemon tools underbara värld? Annars kan du ju bara kopiera filerna till hårddisken och bränna på CDR skivor iofs Ska vi försöka få till en överlämning innan jul?
|
|
|
Post by Micke on Dec 10, 2005 15:45:25 GMT 1
Nja, daemontools har jag ingen erfarenhet av men jag klarar att bränna iso via nero.
Överlämning innan jul vore trevligt - Var/när?
|
|