|
Post by aj on Mar 14, 2006 23:49:23 GMT 1
Har varit på sportlov i Örebro. Där finns en fantastisk hobbyaffär, Modellex. Kan varmt rekomendera ett besök där, massor med udda och roliga ting. Har för mig att någon av er har varit där nån gång ? The Man Himself, Thomas. Jättekul att surra med honom, bara det är halva nöjet. -" Funderar på att starta internetbutik,men va f-n, egentligen vill jag ju bara snacka med kunderna !". Tydligen finns det sanna människovänner kvar i dessa hårda tider. Allt möjligt i en salig blandning. Gunzefärger, det är bara att ringa och beställa! Slutligen, några dioramor i butiken. Något för dig, Thomas, skala 1/72! Rysk spiontrålare i skärgården ? MVH Anders.
|
|
|
Post by Tandapan on Mar 15, 2006 15:32:27 GMT 1
Jorå, min ömma moder och hennes make bor ett par hundra meter från Modellex, så jag har nog varit där fler gånger än jag varit på Wentzels vid det här laget. Fattar inte att jag inte har tänkt på att fota butiken, men som tur var räddar du ju upp även det, Anders! Extra bra är det att de har en hel del Gunze-färger och även Testors. Gunzes tillbehör såsom Mr. Surfacer och Mr. Mark Softer osv är perfa att bunkra på Modellex. Skön snubbe som äger butiken också.
|
|
|
Post by Mr Jimmy on Mar 15, 2006 22:53:33 GMT 1
-"Funderar på att starta internetbutik,men va f-n, egentligen vill jag ju bara snacka med kunderna !". Det är citat som detta som får mig alldeles varm inombords och ger mig energi att fortsätta försöka se positivt på verkligheten vi lever i Borde kanske maila honom om han har mail och ge komplimang!
|
|
Teeoo
Full Member
|
Post by Teeoo on Mar 18, 2006 12:36:41 GMT 1
Tjusigt Tunnan-diorama - man blir onekligen inspirerad...
|
|