|
Post by aj on Dec 5, 2007 22:39:13 GMT 1
;D hehehe, Gibson, "Lend And Lease". Tackar ödmjukast, en riktig julklapp från dig Anton. Precis vad jag har letat efter. Flarrorna på plats i händerna, multimusikern fick en cigg i mungipan för att se fylletuffare ut. Tack igen Anton! MVH Anders
|
|
|
Post by aj on Dec 5, 2007 22:57:40 GMT 1
En lite bättre bild MVH Anders
|
|
|
Post by newsoft on Dec 6, 2007 9:02:33 GMT 1
Är det Stoli? Kul att se en cigg igen nu när Mattes gubbar blev utan. ;D
|
|
|
Post by aj on Dec 6, 2007 20:58:46 GMT 1
Hemkört ! De här två är inga finsmakare. En lätt snöfrostig flaska, o de är jättenöjda. Frostig flaska påminner mig om hur det var på slutet av 70-talet hemma i Malmberget. Lördag kväll, dans på Nordan, Folkets Hus. Inget utskänkningstillstånd, man var tvungen att vara packad och klar innan kl. 2100. Packad var man, men inte alltid så klar i huvudet. Alla gömde sina pavor i snödrivan utanför dansstället. En av följande tre saker hände nästan alltid när man skulle fylla på vätskebalansen lite senare på kvällen: A. Hade man tur, så var det bara någon som hade pissat på flaskan. B. Snodd och C. Glömt var man gömde den. Kanske försöker jag få bukt med lördagskvällstraumat genom detta bygge, terapi ?
MVH Anders
|
|
|
Post by Micke on Dec 7, 2007 1:31:15 GMT 1
LOL! Finns det inte någon gammal vits med en landsfiskal som försynt påpekar för grabbarna på dansstället att plogbilen är på väg? /Micke
|
|
|
Post by aj on Dec 9, 2007 0:49:54 GMT 1
Låter lite Lars Molin..skt, ni vet, han som gjorde " Tre kärlekar" ( Caproni). Den som plogade utanför Nordan lördag kväll, skulle med all säkerhet blivit lynchad ala Alabamastyle. Däremot samlades alla alkisar framåt våren vid gatan utanför Nordan, för att se vad som kom upp i tö ( i början av juni månad ). Nu ska jag gnälla lite på Tamiya! Har börjat lite smått med ihopsättningen. Är lite besviken över en del gjutfördjupningar på ställen som syns. Hjulen på baksidan måste spacklas, fälgen ger en skarv mitt på själva gummidäcket. Annars är det lite "lådbilsjeep" över GAZ:en. MVH Anders
|
|
Teeoo
Full Member
|
Post by Teeoo on Apr 21, 2008 0:11:31 GMT 1
|
|
|
Post by aj on Apr 21, 2008 19:51:45 GMT 1
;D Kul! Även första killen från vänster, han som har "fylledrattat" på aschlet, skulle platsa. Han ser lite sliten ut ! MVH Anders
|
|