|
Post by DCycle on Dec 27, 2007 12:41:47 GMT 1
Jag har den här airbrushen från Clas Ohlson: www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=20955433Nålen börjar bli ganska sliten och även lite andra smådelar. Någon som vet om det finns reservdelar att köpa som passar till denna. Andra märkens reservdelar, t.ex?
|
|
|
Post by one0wonder on Dec 27, 2007 15:51:50 GMT 1
inte rakt av ...vissa delar från badgers orginal funkar har jag hört, dock skiljer den sig på vissa punkter bla gummipackningen vid nosen är olika. åtminstone på min gamla
|
|
|
Post by DCycle on Dec 29, 2007 23:15:58 GMT 1
Men om vi i första hand ser till nål och kanske toppen på sprutan - fungerar de rakt av från Badger Original? Billiga produkter (rent generellt) brukar oftast vara kopior i någon form av kvalitétsmärken... EDIT: För att besvara mig själv då. www.midgard.kth.se/hugis/artiklar/airbrush.htmClasse-sprutan verkar vara en kopia på en Badger 150. Länken ovan anger även vad andra billiga märken är kopior på...
|
|
|
Post by Bengt on Dec 31, 2007 0:57:33 GMT 1
Vänta nu ... jag har en sådan här liggande i ett skåp. Är det oxå en knock-off? Skulle behövt en ny nål till den men göteborgsfirman som sålde den från början vill inte erkänna det längre. upload2.postimage.org/633770/photo_hosting.html
|
|