|
Post by Bengt on Jun 27, 2005 18:56:41 GMT 1
Jag fick ett telefonsamtal från en kille i Lycksele som undrade om inte IPMS Umeå skulle kunna ställa ut ett antal alster under motordagen på djurparken 30 juli. Syftet skulle vara att göra reklam för hobbyn. Jag lovade att kolla intresset hos bilbyggarna i föreningen vilket härmed verkställs. Jag har oxå pratat med Håkan lite snabbt via telefon och bett honom kolla läget med andra bilbyggare under Wheels i helgen. Men jag tror oxå att en vädrad jeep skulle pryda sin plats (blink, blink Brämpa). Så om vi kunde få ihop ett hjulbord (lugn, jag har slut på sådana nu) så vore det skoj, kanske inte minst för att få fram byggare ur garderoben och stimulera framtida byggare. Så om lusten finns så drar vi hop en samling och åker upp.
|
|
|
Post by Braemp on Jul 4, 2005 2:45:19 GMT 1
No problemo Bengt. Det går bra att låna vad ni vill av mina alster. Däremot är jag tveksam om jag själv kan följa med.
|
|
|
Post by Tandapan on Jul 4, 2005 15:05:46 GMT 1
Härligt om ni kan köra en liten promotion-historia i Lycksele. För övrigt, LOL åt Bengts hjulskämt. Jag ledsnar aldrig. :-)
|
|
|
Post by Braemp on Jul 26, 2005 15:54:29 GMT 1
Åker du till Lycksele i helgen Bengt? Jag hade gärna tagit en tur dit men kan tyvärr bara medverka med mina byggen om det blir av.
|
|
|
Post by Bengt on Jul 26, 2005 17:33:44 GMT 1
Jodå, jag tar gärna en tur upp om jag får med mej några fina alster. Jag väntar på besked från Håkan och hans kumpaner.
|
|