|
Post by DCycle on Mar 7, 2005 8:07:49 GMT 1
Nu har det hänt för andra gången - första gången tänkte jag att det inte var så farligt, men som sagt - andra gången på några månader.
En massa gamla poster (snorgamla) är markerade som nya/olästa. I en mapp så kan t.ex. samtliga poster som inte är från detta år vara markerade som nya. Admin? /Danne
|
|
|
Post by Bengt on Mar 7, 2005 12:05:14 GMT 1
Admin gone AWOL!? Nej, men faktum är att vi diskuterat detta problem i en gammal tråd då vi först flyttade forumet hit. Verkar vara en bugg i programvaran som vi nog får leva med, åtminstone tills vidare. Tack&lov så står ju datumet på senaste inlägget i rubriken, numera brukar jag alltid kasta ett getöga på den kolumnen innan jag öppnar tråden. Är det kajko så klickar jag på "allt läst" och går vidare med mitt liv.
|
|
|
Post by Micke on Mar 7, 2005 12:41:11 GMT 1
Hej - Ursäkta fördröjningen. Jo, som Bengt så riktigt säger så verkar detta vara ett inbyggt fel i själva programvaran. Det konstiga är att det bara hänt mig själv en eller två gånger sedan vi öppnade detta forum - Andra verkar ha problem nästan varje månad? Säkert finns det någon slags förklaring på detta om man orkar lusläsa alla inlägg på ProBoards eget forum - Något som jag inte orkat. Bit ihop och håll ut. /Micke
|
|
|
Post by DCycle on Mar 7, 2005 23:26:55 GMT 1
Nu verkar det ha hänt igen! Andra gången inom ett dygn... men som ni säger - det är aldrig svårare än att kolla inläggsdatum å trycka på "mark all read".
|
|