|
Post by Tandapan on Feb 12, 2013 18:14:20 GMT 1
Finns den att få tag i här i Umeå numera eller måste man beställa? Jag föredrar den framför T-doja. Bättre boquet...
|
|
|
Post by one0wonder on Feb 13, 2013 1:07:09 GMT 1
Dom har stundvis haft thinner på RC hobby vid rusta jysk
|
|
|
Post by aj on Feb 15, 2013 23:13:29 GMT 1
Ok, this is the real deal (håller på att öva cobojska inför ännu en resa till Beale Street Festival, med Jr, Memphis maj 2013).
Om du lovar att sätta igång bygget, dokumentera det på forumet, så att vi får dregla lite grann, så är jag faktiskt redo att skänka dig, Tandapan, 250ml Tamiya Thinner ur gömmorna.......rakt av.
Icke förhandlingsbart......du vet var jag bor. MVH Anders
P.S. Ryktet går att ZZ Top dyker upp på en av scenerna.
|
|
|
Post by Tandapan on Feb 16, 2013 19:55:13 GMT 1
Låter väldigt bra det där med resan över pölen, Anders! Jodå, jag ska hålla er uppdaterade. Faktum är att byggbordet nu är städat och att jag hunnit köra en oljefärgs-wash på undersidan och delar av ovansidan av 335:an och dessutom har jag idag beställt en ringbelysning till kameran för att kunna ta bättre bilder, så dokumenteras vidare ska det! Cyberphoto tar 599:- för en fattigmans-ringblixt (Dörr LED 48) och eftersom jag spanat länge på den bestämde jag mig idag för att slå till på den. Bör komplettera sidobelysningen i ljustältet på ett bra sätt vid makro-foto. Men va, menar du att du ger bort sprit på det där sättet?
|
|
|
Post by aj on Feb 17, 2013 13:15:19 GMT 1
Jepp, jag har så det räcker och blir över. Det är bara att hämta! Mvh Anders
|
|