|
Post by Bryggarn on Oct 6, 2011 18:15:02 GMT 1
Inköpt idag från fantasia Nybörjar varning , men nu är det första gången som jag har med "plåt" i bygglådan , ser ut dom delar i koppar typ, kommer inte på namnet, anyways... nått man bör tänka på inför målning etc? ? nån som har tips på hela bygget överhuvutaget?? mvh / Bryggis
|
|
gigabyte
Full Member
gigabyte
|
Post by gigabyte on Oct 8, 2011 9:31:47 GMT 1
hej ,,jo det är ju en heldel att tänka p? innan målning ,, Plåten är ju est som man limmar med cyanoakrylat (snabb lim ) jag kommer ej att vara så mycket här,, pga att det är så dött tyvärr,, ,häckar på ipms göteborg forum,,ett livligt forum där du snabbt kommer in i gänget
|
|
|
Post by Bryggarn on Oct 8, 2011 10:14:51 GMT 1
Jo jag tycker detsamma , hel dött här !, man skulle dragit igång en grupp på facebook , där är väll alla nuförtiden!?
|
|
|
Post by Force on Oct 29, 2011 9:08:08 GMT 1
Du får nog inte dit mig är jag rädd, jag tillhör nog avdelningen VVF...Våga Vägra Facebook. ;D Visst har det varit lite lugnt här på sistone men folk har kanske annat för sig numera och har inte tid att hänga på forum, men det kommer väl tillbaka skulle jag tro. [glow=limegreen,2,300]FORCE[/glow]
|
|
|
Post by Tandapan on Nov 7, 2011 11:17:45 GMT 1
Mmm, precis som Force säger så är det en del annat just nu. Småbarn, hus och annat som gör att det är ont om byggtid. Modellbyggandet lämnar dock aldrig mina tankar och jag hoppas kunna köra igång igen i höst/vinter.
För övrigt en rolig modell den där NBC-detekteringsvagnen. Riktigt intressant objekt må jag säga och kanske inte en som man ser byggd varje dag inte.
/Mattias
|
|