|
Post by Force on Jul 12, 2011 21:53:29 GMT 1
Hej alla. Ja jag lever fortfarande, det kan Bengt intyga för han är väl den jag träffat mest senaste året...inte för att det är ofta det heller men ett par tre gånger har det hänt. Nåja, till saken. När jag hadde min modellutställning i samband med Wheelsträffen för en och en halv vecka sedan kom en herre fram och hadde en fundering. Han hadde en massa modeller liggande som han ville bli av med och frågade om jag visste någon som möjligen var intresserad av att befria honom från dessa. Jag sa att jag skulle försöka hjälpa honom att vidarebefordra till några som kanske var intresserade...och där är vi nu. Jag vet inte exakt vad han har men det var tydligen både flyg, pansar och annat militärt i skalorna 1:35, 1:48 och 1:72 och det var tydligen "hämtpris" på grejjorna...eller åtminstone näst intill. Han hadde tydligen också en hel del material typ foton och literatur mm, alltså referensmaterial som han också ville bli av med. Han finns här i Umeå så det blir inte långt att åka och hämta grejjorna. Så är någon intresserad kan ni meddela mig via PM så ska ni få hans nummer och email. [glow=limegreen,2,300]FORCE[/glow]
|
|
|
Post by Force on Jul 21, 2011 10:34:13 GMT 1
Ingen som är intresserad?? Som jag fick för mig av det han sa var grejjorna i stort sett gratis bara man kom och hämtade dom.
[glow=limegreen,2,300]FORCE[/glow]
|
|
Mick
Junior Member
|
Post by Mick on Jul 29, 2011 14:17:56 GMT 1
Intresserad är jag, men det blir tyvärr för långt för att jag ska åka och hämta sakerna. Är han dock intresserad av att packa ihop allt och skicka (med Bussgods eller Schenker blir nog bäst) så är jag ännu mer intresserad.
|
|
|
Post by Force on Aug 1, 2011 1:52:04 GMT 1
Jaadu det har jag ingen aning om, jag förmedlar bara kontakt till den som vill ha den.
[glow=limegreen,2,300]FORCE[/glow]
|
|
Mick
Junior Member
|
Post by Mick on Aug 1, 2011 21:14:58 GMT 1
PM skickat.
|
|
|
Post by Force on Aug 6, 2011 5:09:17 GMT 1