|
Post by denstore on Mar 6, 2010 19:16:46 GMT 1
Jag har inte tidigare varit aktiv här, men folk som frekventerar andra forum känner nog igen mig. Jag skriver detta inlägget här istället för i köp & sälj, då jag kände det mest som information för modellbyggare. Nu är det så att jag nyligen startade en liten firma, som ska syssla med import, handel och service av airbrushar. Först kommer jag att importera märket Grex, som inte tidigare finns representerat i Sverige. Grex är trevliga välbyggda airbrushar av god kvalité och med bra garantier. 6 år från fabrik, och jag ökar på det till 10 år. Garantin gäller på de delar som inte är slitdelar, alltså allt utom packningar, nål och munstycke. Dock så har Grex teflonpackningar och munstycken i rostfritt stål, så de håller riktigt bra. Titta gärna på deras hemsida: www.grexairbrush.com Jag kan ta hem vad som helst, och det är en leveranstid på ungefär 10 dagar på sånt som inte finns hemma. Ett antal Grex Genesis XG och XN har precis packats fram och är redo för leverans. Jag kommer att finnas på Open i Stockholm med lite av sortimentet, ifall någon ska dit. Grex Genesis XN 0.2mm 1300kr Grex Genesis XG 0.3mm 1400kr Skickas gärna. Betalning mot postförskott, förskottsbetalning eller Paypal. Mvh Magnus Berggren Magmar Design
|
|
|
Post by newsoft on Mar 7, 2010 13:55:32 GMT 1
Välkommen! Tack för informationen. Det verkar vara intressanta produkter. Kan inte annat än önska all lycka i ditt företag. Mvh Daniel Nylén
|
|
|
Post by denstore on Mar 7, 2010 23:23:24 GMT 1
Man tackar. Om någon har någon fråga om Grex, eller airbrushar i allmänhet, så varsågod. Jag gör mitt bästa för att stå till tjänst.
|
|