|
|
Post by DCycle on Mar 1, 2010 14:35:12 GMT 1
Jag gillar hur kanonen passar bra färgmässigt tillsammans med bottenplattan. Nästan som ett stileben på något sätt. Har du mattlackat den någonting?
|
|
|
Post by Tandapan on Mar 2, 2010 8:11:51 GMT 1
Håller med DCycle om att den känns väldigt sammanhållen färgmässigt tillsammans med basplattan. Gatstenarna ser nästan regnvåta ut vilket är annorlunda men samtidigt mycket effektfullt.
|
|
|
Post by aj on Mar 6, 2010 18:14:58 GMT 1
Det där bygget är ju" kanon" ( ehh . Håller med Matte, bra att du har en regnvåt yta på stenbeläggningen. Det förhöjer "verklighetsfaktorn" i dioramat, svårt att få till, men du har lyckats ! MVH Anders
|
|
|
Post by Braemp on Mar 20, 2010 9:05:48 GMT 1
Men det kan ju inte vara så mycket kvar att göra? Lite mattlack men sen är det väl klart? Ta fram sprutan och gå över den en gång. Jag tror att det skulle höja den ytterligare några snäpp. Annars är det ett imponerande av bygge, speciellt chippningarna blev riktigt bra. Basplattan är ett bra komplement som komplementerar 88:an på ett mycket bra sätt. Precis som de tidigare sagt färgerna matchar varandra. Med andra ord känns det trovärdigt.
|
|
gigabyte
Full Member
gigabyte
|
Post by gigabyte on Apr 7, 2010 10:15:16 GMT 1
Tack Alla !! Jo den skulle behöva ett lager matt lack ,, men fan,, jag blir så trött på mina byggen ,,vill bra få det någorlunda färdigt ,, alltid något som drar mera ,,än att just göra bygget helt klart...men får väl bättra mig ,,,suck
|
|
|
Post by acaguroabkap on Feb 2, 2020 9:58:46 GMT 1
|
|
|
Post by usharluuka on Feb 2, 2020 13:11:57 GMT 1
|
|