|
Post by one0wonder on Feb 6, 2009 23:51:41 GMT 1
lite plast också kanske ;D
kompressor och spruta ...eller är det overkill
|
|
Jon
Full Member
|
Post by Jon on Feb 7, 2009 9:07:46 GMT 1
Jag och Daniel kommer att ha med oss våra kompressorer, så du behöver bara ta med dig färgsprutan Jon
|
|
|
Post by one0wonder on Feb 8, 2009 12:52:20 GMT 1
Jag vill tacka för ett trevligt möte trots att det troligen fortsätter i dag, Jag blev tvungen att skipa söndagens aktiviteter då jag knappt klarade pga av förkylning/osv lördagens bygge. det var inspirerande, även denna gång, på många sätt att bygga samtidigt som andra att se andras förberedelser, framgångar motgångar osv och inte bara se sina egna.
Jag fick en del gjort, jag fick lite skjuts på gammal skåpmat dock lyckades jag inte med det som var mitt mål mmed byggmötet. Målet var att måla propelern till 190 F8an. svart, silver och proppelergrönt (70 eller 71 har inte koll nu) ser ju inte så otroligt svårt ut så jag ska nog testa i veckan samt att jag hade tänkt prima skyrayen ...inte det heller så svårt vi ska nog testa skull white på den
|
|
|
Post by newsoft on Feb 8, 2009 16:48:25 GMT 1
Instämmer. Vi har just avslutat byggträffen och idag blev det tyvärr inte så mycket gjort. Kan bara säga att lokalen uppfyller alla (mina) förväntningar. Man kan laga ett mål mat, det finns bastu och framförallt är det guld värt att ha möjligheten att måla. Det enda jag kan klaga på idag är det förb***ade vädret! Det är ju jätteroligt med f**king snöstorm. Så roligt att ena lampan har gått på bilen.
|
|
|
Post by Mr Jimmy on Mar 23, 2009 12:45:02 GMT 1
Bastu?
|
|