|
Post by Micke on May 24, 2005 21:15:56 GMT 1
OK, jag startar en ny tråd om detta så att vi slipper tjaffs. Pratade just med Pelle Lundberg i telefon och han sa att vi var välkomna när som helst... utom helger och torsdagskvällar. ;D Så... 1: Förslag på passande datum? 2: Vilka har lust och tillfälle att åka till Vännäs en vardagskväll? 3: Säg också om ni har bil eller behöver transporthjälp.
|
|
|
Post by one0wonder on May 24, 2005 23:02:23 GMT 1
Måndag till Onsdag nästa vecka funkar för mig. Sedan är jag tyvärr utflugen tills Augusti. Har mest troligen bil
|
|
|
Post by Bengt on May 26, 2005 18:50:27 GMT 1
Jag är upptagen måndag kväll, men tisdag, onsdag är jag redo för resa. Behöver jag säga att jag har bil. ;D
|
|
|
Post by Micke on May 26, 2005 20:32:12 GMT 1
Ok, vi har tre villiga och två datum att välja på:
31/5 1/6
Fler intresserade?
(Behöver jag säga att jag behöver skjuts?) ;D
|
|
Teeoo
Full Member
|
Post by Teeoo on May 27, 2005 21:17:41 GMT 1
Hej ! Jag har bil - kan skjutsa - är intresserad - MEN kan inte någon av kvällarna nästa vecka eftersom vi ska ha (skolledningen har bestämt!) KULTURVECKA hela nästa vecka vilket innebär att vår arbetstid blir förskjuten till ca14-21 alla dagar denna vecka. Men om det finns nåt alternativt datum hänger jag gärna på.
hälsningar Thomas
|
|
|
Post by Micke on May 29, 2005 15:50:09 GMT 1
Hörni pågar, jag tror att vi tar och skjuter på Vännäsbesöket till senare under året. Det vore roligare att åka dit med hela gänget och desutom kommer det förhoppningsvis att finnas litet roligare saker att titta på då. Museet öppnat officiellt på midsommarafton så jag rekommenderar ett besök under sommaren - Kanske ett bra utflyktsmål om ni får "utsoknes" på besök? /Micke
|
|