|
Post by Micke on Mar 11, 2006 9:44:49 GMT 1
Ville bara kort meddela att jag under de två närmaste veckorna befinner mig i Venezuela på badsemester. Forum och/eller dekalärenden hänvisas till Bengt.
Diversión debajo del sol. ;D
//Micke
|
|
|
Post by newsoft on Mar 11, 2006 15:04:56 GMT 1
Hehe! Hoppas du får en underbar semester!
|
|
|
Post by Tandapan on Mar 12, 2006 9:19:50 GMT 1
Önskar dig en skön utlandsvistelse, Micke!
|
|
|
Post by Micke on Apr 8, 2006 22:34:58 GMT 1
Hej alla glada! Tänkte bjussa på ett par bilder från Venezuela där jag hade chansen att leka Indiana Jones för några ögonblick. Om ni orkar med 13 timmar i ett trångt flygplan med fulla finnar så kan jag verkligen rekommendera Isla de Margarita som ett alternativ till sardintrånga badstränder i europa. Somliga kanske (hej Bengt) vill påpeka att min hatt sitter en smula långt ned i pannan på hästbilden men jag försvarar mig med att det blåste minst 15 sekundmeter vid tillfället. Vi befann oss dessutom uppe bland Macanaos kullar och jag hade ingen lust (eller förmåga) att rida ikapp en hatt på villovägar bland kaktusar och småsten. ;D X marks the spot.
|
|
|
Post by newsoft on Apr 9, 2006 13:18:41 GMT 1
;D Klockrent!! Indy-temat hade ju rullat oavbrutet i huvudet på en sådan tur. Live the dream, liksom.. Skönt att ha dig tillbaka, Micke!
|
|
|
Post by Krilleman on Apr 13, 2006 9:00:02 GMT 1
Coola bilder. De gjorde mig sugen att se Indy-filmerna igen. Hoppas ni hade übertrevligt trots överförfriskade grannar från öst.
|
|