|
Post by one0wonder on Jul 18, 2004 23:01:55 GMT 1
har varit i himmelriket i fem dagar. Museum, böcker, antikvariat och massor av het tee. Hemtaget från england blev ett dekalark flash/bolt från carpena tre färgburkar från tre tillverkare ett etsark tamiyas till cromwell en SiG 33 i 35 (Allan tror jag) två häften(om jagdtiger och flakpanzer 38) tre militärhistorieböcker en osprey aces of the eight (P-38,47,51 aces of the8) sambunden lite tidningar och så samt 8 rullar film tagna på Hendon, han tyvärr inte med Imperial war Museum mvh Johan
|
|
|
Post by Micke on Jul 18, 2004 23:05:29 GMT 1
Ohhh... GÖTTA!!! Kanske är det dags för en träff snart? ;D Själv åker jag inte dit förrän i slutet av augusti - Jag hoppas att Eduards Hetzer är släppt då.
|
|
|
Post by Bengt on Jul 18, 2004 23:19:35 GMT 1
Han hann Hannants han! ;D Jag måste ta mej över till UK oxå snart, helst innan alla flygvärdiga warbirds har hunnit gå i backen.
|
|
|
Post by one0wonder on Jul 18, 2004 23:29:44 GMT 1
micke ...är det något mera du behöver veta eller fråga om london så hör av dig
|
|
|
Post by Micke on Jul 18, 2004 23:39:48 GMT 1
Självklart!
Det kan vara bra att vara förberedd - Hur känns prisbilden i London för tillfället?
|
|
|
Post by one0wonder on Jul 18, 2004 23:50:20 GMT 1
ganska dyrt på mat och så hyfsat på engelska böcker cd och dvd skivor som oss men drag mot det dyrare hållet. tunnelbannan lite billigare än hos oss. Om ni ska vara där mindre äön en vecka köp dagkort på tunnelbanan ca 4£ museum brukar vara gratis dock dom som tar betalt tar rejält betalt johan prisbaromtern
|
|
|
Post by Micke on Jul 19, 2004 0:00:39 GMT 1
Mat måste man tyvärr ha, men det blir väl att dra sig så långt ifrån turiststråken som möjligt. CD/DvD - Ligger en bit ner på prioriteringslistan Böcker och plast är det jag siktar på - Ska även försöka klämma in ett par museum (det beror på om jag kan slippa undan ressällskap och värdar ett tag Dagkort på sub'en var ett värdefullt tips! Tackar!
|
|
|
Post by one0wonder on Jul 19, 2004 6:23:19 GMT 1
Imperial W , British Mus. HMS belfas, Hendon , National Army Muse. är alla gratis Hamleys, en av europas största leksaksaffärer är inte så exalterande. Du får räkna med att få många 1 och 2 pennys mynt för mycket kostar X.99 £ osv.
|
|