Anton
Full Member
|
Post by Anton on Oct 29, 2005 23:26:36 GMT 1
Hej Byggers! Jag har varit ganska osynlig på detta forum nu en tid. Nädå, jag har inte övergett min kära hobby. Det har bara varit en myycket omvälvande sommar och höst med en massa förändringar i livet. Jag har börjat komma på fötter nu och hoppas suget efter flyg och modeller ska återkomma. Fast mitt i oredan så började limma ihop en Smer SE5a..så allt hopp är nog inte ute! Verjar finnas många intressanta trådar att plöja igenom! Ta väl hand om er! M.v.H/Anton
|
|
|
Post by newsoft on Oct 30, 2005 1:20:27 GMT 1
Kul att se att du inte har glömt oss. Hoppas vi får se några nya projekt från dig, vare sig det är en modell eller kanske nån Amazon som behöver visas upp.. ;D
|
|
Anton
Full Member
|
Post by Anton on Oct 30, 2005 13:58:06 GMT 1
Det gäller bara att få igång inspirationen igen! Lite sugen är jag ändå att sätta tänderna i min 1/48 Eduard Airacobra. Men jag är så besviken att det inte följde med etsdelar till hjulhusen samt att några färger från "white ensign" måste inhandlas. Annars är det ju bara "shake'n bake"
|
|
Teeoo
Full Member
|
Post by Teeoo on Oct 31, 2005 1:46:46 GMT 1
Hej igen Anton ! Bygger du fortfarande även svenskt ibland - annars är jag nog i stort sett ensam om att ha den "böjelsen" här på forum - fast jag har hört vissa rykten om en J11 i 1:48...
|
|
Anton
Full Member
|
Post by Anton on Oct 31, 2005 22:44:09 GMT 1
Jo, svenskt (då helst i 1/48) är fortfarande mitt huvudintresse. Fast jag börjar ha samlat på mig lite flyg i skala 1/72 som skall byggas från Albanska flygvapnet.
|
|