|
Post by Mr Jimmy on Jan 22, 2005 18:38:56 GMT 1
Kan starkt rekommendera Finding Neverland med Johnny Depp i huvudrollen om författaren till Peter Pan. Otroligt vacker film, varning för snyft
|
|
|
Post by Bengt on Jan 22, 2005 18:57:06 GMT 1
Med en Depp i huvudrollen kan det väl inte bli annat än sorgligt. Men allvarligt talat - Dustin Hoffman, Kate Winslet - hmm ser lovande ut. Och sedan gamla pinglan Julie Christie (en gång i Doctor Zhivago)...
|
|
|
Post by newsoft on Jan 22, 2005 22:42:15 GMT 1
Själv hade jag tänkt gå och se The Aviator i helgen, men då den tydligen går på Royal får det vänta eftersom jag är pank och hade tänkt använda fribiljetter som jag fått. Det får väl bli nästa helg men den verkar värd att vänta på.
|
|
|
Post by Mr Jimmy on Jan 23, 2005 13:29:48 GMT 1
Med en Depp i huvudrollen kan det väl inte bli annat än sorgligt. Men allvarligt talat - Dustin Hoffman, Kate Winslet - hmm ser lovande ut. Och sedan gamla pinglan Julie Christie (en gång i Doctor Zhivago)... Doctor Zhivago är så attans fin, spelade in den på video under julen hemma men fick inte med mig bandet upp. Blir nog ett inköp på DVD framöver. The aviator var mkt bra den också, men jag har lite svårt för Leo, vet inte riktigt varför då han gjorde rollen riktigt bra! Mkt fina damer likaså
|
|