|
Post by Micke on Oct 17, 2004 10:59:06 GMT 1
Det var verkligen tråkigt att höra. Håller tummarna för Gandalf. Annars var det en mycket trevlig afton med outstanding hembak't! ;D
|
|
|
Post by Bengt on Oct 17, 2004 11:10:22 GMT 1
Jag hoppas verkligen att Gandalf kryar på sej. Och att du kan få dej lite sömn innan arbetsveckan börjar.
Som alltid var det skönt att få spendera tid med likasinnade, även om jag själv inte var i praktslag. Tack för värdskap och utfodring.
|
|
|
Post by newsoft on Oct 17, 2004 13:28:26 GMT 1
Nej! Blev han dålig igen? Det var inga roliga nyheter.. Som sagt gott fika som vanligt och det var ett trevligt möte. Tyvärr kände jag mig lite loj igår. Jag kände lite grann som Micke, att det är trist att man inte har något nytt att visa när man kommer på möte. men men.. en vacker dag kan jag överraska. Bengt; jag känner ett allt större sug efter 109 F-stencilerna.. De var absolut förstklassiga! Jag köper gärna ett ark av dig. Kvällen kan väl sammanfattas så här för mig. Harrier: ...och fudgekaka
|
|
|
Post by Micke on Oct 17, 2004 16:57:04 GMT 1
Jon's Harrier är verkligen snygg! Ja, jag vet att jag inte är någon älskare av "blåslampor" men man måste böja sig för fakta. Att det sedan är i pillskalan 72 gör inte saken sämre.
|
|
|
Post by Krilleman on Oct 19, 2004 11:01:03 GMT 1
Statustrapport Gandalf: Efter ännu en operation visade det sig att den lille gynnaren hade bitit sönder ett pipdjur och svalt en bit. Tydligen är detta vanlig bland nyopererade hundar som inte får äta lika mycket som de brukar. Igår låg han mest och sov mellan mattillfällena men idag är han piggare och springer runt och snokar.
|
|
|
Post by Micke on Oct 19, 2004 11:19:08 GMT 1
Ahh, det var goda nyheter! Efter den långa tystnaden började jag frukta det värsta. Bäst att du håller koll på plastbitarna i byggrummet ifall Gandalf skulle drabbas av "the munchies" igen.
|
|
|
Post by Bengt on Oct 19, 2004 13:36:52 GMT 1
Kan inte annat än hålla med Micke. Att inga gnuer är bra gnuer stämmer oftast inte.
|
|
|
Post by Braemp on Oct 20, 2004 12:59:14 GMT 1
Bra att gaffen är på G igen!
Tackar för en trevlig kväll även om jag var med pinsamt kort tid. Men som alltid blev jag grymt peppad att bygga, och har farit likt en nyopererad iller igenom mina lådor med byggsatser för att kunna bestämma mig för vad jag ska sätta tänderna i.
|
|