Anton
Full Member
|
Post by Anton on Jan 2, 2005 13:27:47 GMT 1
Hej modellbyggarvänner! Jag har varit ganska osynlig på forumet en längre tid nu. Det beror på att jag ännu inte har någon dator hemma. Tyvärr hinner man nästan bara kolla mejlen på biblotektes offentliga datorer den korta tid man får boka. Har inte haft tid att bygga så mycket men en del inköp har det blivit. Jag har nog varit avskärmad från "omvärlden" för länge eftersom jag börjat köpa 1:35 pansar och figurer. En Zvezda T-34/85 och tre olika satser (Zvezda, Tamiya, Dragon) med Ryska "Tank riders". Tänkte nog göra T-34:an från Kurland området 1944....men när ska man hinna bygga?? God fortsättning på det nya året allihopa!
|
|
|
Post by Micke on Jan 2, 2005 13:52:27 GMT 1
Hej Anton, Jag vet hur det är när man inte har någon dator. Kul i allafall att du dyker upp här ibland ändå. Pansar ja, det verkar ha blivit ett ganska vanligt subjekt här på IPMS-Umeå. God fortsättning till dig också!
|
|
|
Post by newsoft on Jan 2, 2005 14:13:53 GMT 1
Kul att se ett livstecken. Välkommen tillbaka. T-34 ja, tyvärt har jag ju varit fasligt inaktiv med mitt byggande. Köpte också Tank Riders då de verkar väldigt fina. Nu har jag dock gjort en helomvändning och beställt Mirage Hobbys Typ VIIC/41 (tysk ubåt) från Bosses. Den består ju av ungefär 20 delar men jag måste nog köpa fotoets till den också. Borde inte bli ett allt för stort projekt. Är jag den enda ubåtsfantasten här?
|
|