|
Post by Krilleman on Dec 9, 2004 12:08:35 GMT 1
Om ni fick önska vilken modell (samt de tillbehör) ni vill till julklapp vad skulle ni då önska? Jag skulle önska följande: Sedan skulle det ju inte sitta fel med en kompressor samt färgspruta.
|
|
|
Post by Bengt on Dec 9, 2004 15:00:15 GMT 1
Visst snackar vi modeller som redan finns utgivna, inte sån't som vi önskar skulle finnas? Då skulle jag önska att tomten hittat något gammalt amerikanst tvåmotorigt - AMT A-20G, ESCI B-26, Monogram B-25J eller varför inte en C-47.
|
|
|
Post by Force on Dec 9, 2004 20:28:15 GMT 1
Ujujuj....den listan blir inte kort, det finns många modeller jag vill ha och framförallt sånt som inte givits ut på väldigt väldigt länge. Tyvärr har kortsiktigt tänkande modelltillverkare lyckats förstöra formarna till mycket av det jag vill ha så det blir inte lätt att få tag på dom, och lyckas man hitta nån så kostar dom MASSOR!!! Det kan vara t ex AMT från 60-70 tal, JoHan hadde en hel del intressant och många MPC modeller var ju kul.....ja önskelistan blir lång....väldigt lång. Men vem vet, Tomten kanske kollar av ebay och hittar nått roligt till mig. ;D [glow=limegreen,2,300]FORCE[/glow]
|
|
|
Post by one0wonder on Dec 9, 2004 21:39:17 GMT 1
varför en esci b26a är inte den rätt sunkig?
|
|
|
Post by Bengt on Dec 10, 2004 14:24:21 GMT 1
Johan, den är bättre än Rev/Mon iallafall.
|
|
|
Post by Braemp on Dec 10, 2004 16:37:17 GMT 1
Ja du!! Det finns så många nyheter just nu så jag hinner knappt börja fundera på vad jag ska bygga härnäst. För två dagar sen hade mitt svar varit Nya tiger(se pansar) För tre veckor sedan hade mitt svar varit nån av de miljoner 251 varianter som finns. Men se vad som annonserades idag då: Så för denna stund är det min önskan... tillsamman med ett gäng av tristars fin fina afrikakorpsgubbar. Å när jag ändå får önska så vill jag ha en miljard kronor och fred på jorden HO Ho ho
|
|
|
Post by one0wonder on Dec 15, 2004 15:39:01 GMT 1
suktar lite efter en 162 i 32 ca 16 £ verkar det som
|
|
|
Post by Braemp on Dec 31, 2004 1:34:44 GMT 1
Ja nu har tomten inte kommit riktigt ännu, men när han väl dyker upp så vet jag vad han har i säcken nämligen: Dollar är inte så hög så hela kalaset gick på 350 spänn! Det finns fortfarande möjlighet att haka på beställningen eftersom de tydligen inte fått in modellen än. Jag har beställt från great models webstore. Ho ho ho .....
|
|