|
Post by newsoft on Sept 12, 2004 22:26:15 GMT 1
Bengt: Jag är säker på att du tar hand om den väl.. Jag tycker också det var kul att träffa alla och titta i intressanta böcker och tugga på gott fika, och jag har insett att när jag blir stor skall jag också skaffa en plasma-tv.. Här kommer gårdagen i bilder.. Håkan: "Är det bara jag, eller börjar det bli väldigt varmt här?" Thomas fina Caproni-diorama. Ingen brist på samtalsämnen... Den skarpsynte kan se två färgburkar av nyaste sort. Finns inte den flygbok du söker i UMBS samlade bibliotek, så finns den inte. Håkans otroligt coola bilmodell från Mad Max 2. Filmtajm!!!!! Håkan håller på att dö av spänning. Dekalfabriken..
|
|
|
Post by Micke on Sept 13, 2004 10:09:53 GMT 1
Härligt, Newsoft!
Alltid kul med bilddokumentation från våra träffar.
|
|
|
Post by Braemp on Sept 13, 2004 11:52:06 GMT 1
Usch vad trevligt ni verkade ha det!!!
Jag såg att under drivorna av flygrelaterat det stack fram en stackars pansarbok ;D
Dessutom ser det ut som Italierikartongen framför Micke på bild tre är en ... sdkfz 234/2 Puma??
Men kvällens höjdare måste ha varit Caproni-diot.. 1:72 är kanske ingen dum skala ändå (utrymmesmässigt sett )... grym respekt...
|
|
|
Post by Force on Sept 14, 2004 22:27:42 GMT 1
Jag kan inte annat än instämma med mina kamrater, det var en mycket trevlig kväll. Tack Bengt! [glow=limegreen,2,300]FORCE[/glow]
|
|