|
Post by Bengt on Aug 31, 2004 17:08:06 GMT 1
Nu tycker jag att det börjar bli dags för sammankomst! Hur många har möjlighet att ta sej ner hit?
|
|
|
Post by one0wonder on Aug 31, 2004 19:17:05 GMT 1
Jag tror mig nog kunna.
styffmaister
|
|
|
Post by Micke on Sept 1, 2004 11:15:04 GMT 1
Hmm... Viljan är det inget fel på men datumet är litet "iffy" för mig... Jag är på väg till London nu men jag hör av mig när jag återkommer 6/9.
|
|
|
Post by Bengt on Sept 1, 2004 15:14:25 GMT 1
På väg, nu? Min klocka är September så jag trodde du redan var iväg. Men om du kommer hit får du & Stüffe tillfälle att jämföra UK. God speed!
|
|
|
Post by newsoft on Sept 1, 2004 19:30:21 GMT 1
Hittar jag en bil att åka med skall det inte vara några problem, men man kanske skall vänta tills Micke kommer hem igen, för jag känner på mig att han kommer att ha inhandlat en del roliga prylar. ;D ;D
|
|
Teeoo
Full Member
|
Post by Teeoo on Sept 2, 2004 19:57:57 GMT 1
Om jag kan åka med någon så kommer jag för jag har nämligen ingen bil den kvällen. Micke, kan du ta med Hawker Osprey (B4) ?
|
|
|
Post by Micke on Sept 6, 2004 9:56:07 GMT 1
Hello chaps! Det blev trenne intensiva dagar i London. Värmen där (26 grader) gjorde stadsvandrandet en smula jobbigt men som tur var fanns det en och annan pub i närheten. Nu har man sett Hannants innifrån samt även klampat runt flygplanen både på IWM och Hendon. Shoppingtarmen fick givetvis sitt - Mest böcker. Prisbilden i London var ganska hög och det stora utbudet tenderar att ge mig shoppingförstoppning. När det gäller det kommande mötet skulle jag vilja skjuta på det litet grand... Pelle Lundberg på Vännäs Motormuseum behöver min assistans under veckoänden för en tripp ned till Ljungbyhed där vi ska lasta en RM9 jetmotor och litet annat godis till kommande utställningar på museet.
|
|
|
Post by Bengt on Sept 6, 2004 13:37:35 GMT 1
Välkommen tillbaka från härnad i västerled. Verkar som du fått ut en hel del av resan. Så till de mindre roliga aspekterna av ditt inlägg. Om vi ska skjuta på mötet så måste jag tyvärr passa. Detta var den enda helg i September som jag hade ledig. Nåväl, det kommer fler månader.
|
|
|
Post by Micke on Sept 6, 2004 16:45:13 GMT 1
Under eftermiddagen har jag kommit fram till att Londonresan slog ett fetstort hål i min privatekonomi - Utan att trötta ut er med detaljer kan jag konstatera att det inte blir någon Ljungbyhedresa för min del.
Därmed är 11/9 öppet för mig igen ;D
Ursäkta strulet - Jag är inte van att handskas med mer än en boll i taget. Kan vi nu bara enas om en "dedicated driver" så bör vi väl åter igen lyckas ta oss till Bengts hemtrakter.
Tjillevipp!
|
|
|
Post by Bengt on Sept 6, 2004 20:12:56 GMT 1
OK, all system go! ;D Om ni resenärer från norr samlar ihop er så sätter jag på kaffe och te-vatten. ETA 1900.
|
|
|
Post by Krilleman on Sept 7, 2004 10:25:51 GMT 1
11/9 gr nog bra för mig. Kan nog ta bilen så 3 pers kan få plats. Måste fört se så att den inte är "bokad". Hör av mig här så fort jag vet.
|
|
|
Post by one0wonder on Sept 7, 2004 12:23:20 GMT 1
Annars så har nog jag bil, men jag åker gärna med och betalar bensinpengar.
ebeneazer styffe
|
|
|
Post by Micke on Sept 7, 2004 13:12:53 GMT 1
Jag räknar 5 presumtiva deltagare i detta nu (Johan, Daniel, Theoo, Krille och jag själv). Detta innebär att vi behöver mer en ett fordon.
Jag betalar gladeligen benzinpengar för transport.
|
|
|
Post by one0wonder on Sept 7, 2004 15:58:44 GMT 1
Jag hinner inte få framkallade mina bilder från Hendon så .... vi kanske ska planera in nästa möte? Johan
|
|
|
Post by Bengt on Sept 7, 2004 16:09:51 GMT 1
Att planera nästa möte hade vi ju försökt införa som en stående sista punkt på våra möten. Ett förslag är att alla kolla sina kalendrar så att vi redan på lördag (eller söndag, beroende på vad klockan blivit ) kan syfta mot ett senare datum.
|
|