|
Post by aj on Sept 15, 2007 21:38:52 GMT 1
Eduard leder utvecklingen, en helt sanslös modell i boxen. Små j-la spakar o knoppar..... i plast. Helt otroligt, men det blir nog ett hästjobb att rensa plasten, men det gör inget, jag är ju etchallergiker! ( Mattmonstret ler i mjugg ). Sen, nu snackar vi om Taxar. Å,så skickar dom med en tax i resin, dioramatarmen drar igång på högvarv, jag lyfter på kepsen för Tjeckien. MVH Anders
|
|
|
Post by Tandapan on Sept 15, 2007 22:00:14 GMT 1
The mother of alla plastmodeller... Innan jag blev förstörd av intresse för tysk nattjakt, så var just de där 110:orna med getingmärkning själva sinnebilden av en 110:a för mig. Eduard verkar ju ha fått till det igen å det vildaste vad gäller detaljering och jag hoppas man får rota lite i den där kartongen nästa gång man ses.
OT: Apropå det så ryktas det om att min sambo eventuellt ska till sina föräldrar i Boden i helgen och sker det, så blir det nog en träff hemma hos mig på fredag den 21/9. Ids dock inte starta en ny tråd om det under Möten/Träffar förrän jag har fått en mer solid bekräftelse.
|
|
|
Post by newsoft on Sept 15, 2007 22:02:14 GMT 1
Jösses! Ja, jag vill verkligen resa/emigrera? dit. Leva på Staropramen, schnitzel och bara njuta av tillvaron.
Synd att jag inte känner mig så lockad av just 110:an men Eduard hör definitivt till "de stora" nu.
|
|