|
Post by svinto on Mar 14, 2007 16:29:05 GMT 1
blir det inte några tomburkar i baksätet? Kanske en FiB Aktuellt som ligger och skräpar? ;D Kan du tänka dig...du läser mina tankar...glömde skriva upp de att jag håller på att försöka rulla ihop lite burka i någorlunda rätt storlek som jag hade tänkt att sprida ut lite i bilen + lite annat skräp hehehe....synd bara att de inte finns några häftiga figurer som man kunde ha satt i bilen m,m men men allt kan man inte få här i världen..... Hahaha faktiskt så va jag ute på parkeringen å kollade på grannens 740
|
|
|
Post by svinto on Mar 29, 2007 22:06:40 GMT 1
|
|
|
Post by newsoft on Mar 30, 2007 19:52:31 GMT 1
Övergrymma ölburkar, Svinto!
|
|
|
Post by svinto on Apr 2, 2007 6:34:15 GMT 1
Övergrymma ölburkar, Svinto! Just den biten är jag väldigt nöjde över =)
|
|
|
Post by Force on Apr 2, 2007 21:20:24 GMT 1
Ja burkarna ser mycket bra ut. Men när det gäller inredningsfärgen, alltså Humbrol matt brun Leather, ser det ut som du rört om färgen för lite. Pigmenten i Humbrols matta och halvmatta lägger sig på botten och behöver en rejäl omrörning för att färgen ska täcka, Jag brukar först röra om ordentligt för att sedan sätta tillbaka locket och skaka burken ordentligt, sen brukar färgen funka.
[glow=limegreen,2,300]FORCE[/glow]
|
|
|
Post by svinto on Apr 2, 2007 21:38:49 GMT 1
jag har rört om i färgen....bara de att jag försökte med att få en ljusare brun färg.....fattar inte varför jag blandade ut färgen med thinner då jag istället kunde ha använt mig utav vit färg istället....men de blir nog att jag mållar om att
|
|
|
Post by Tandapan on Apr 3, 2007 12:02:23 GMT 1
Suveräna burkar, Svinto. Mycket, mycket bra blev de!
|
|
|
Post by Force on Apr 3, 2007 20:57:42 GMT 1
jag har rört om i färgen....bara de att jag försökte med att få en ljusare brun färg.....fattar inte varför jag blandade ut färgen med thinner då jag istället kunde ha använt mig utav vit färg istället....men de blir nog att jag mållar om att Ja jag tyckte den såg lite tunn ut och fick härmed förklaringen. [glow=limegreen,2,300]FORCE[/glow]
|
|
|
Post by svinto on Apr 3, 2007 21:06:14 GMT 1
a de svider verkligen att se innredningen på bilderna...de ser inte så förjävligt ut i verkligheten men om man kollar noga så.....nä de blir att fixa till att
|
|
|
Post by Braemp on Apr 4, 2007 20:49:51 GMT 1
Snygga ölburkar må jag säga. Jag vet inte men jag skulle nog vilja vara där och kladda lite med nån wash på verktygen, så att de inte ser så oanvända ut . Det kanske är som att svära i kyrkan men det är min spontana reaktion. Tärningarna är ju perfekta. Känner nästan den där totalt inte granlika gran doften från en wonderbaum. ;D
|
|
|
Post by svinto on Apr 4, 2007 21:59:45 GMT 1
Jag vet inte men jag skulle nog vilja vara där och kladda lite med nån wash på verktygen, så att de inte ser så oanvända ut . Du har rätt i de.....har missat de totalt....de e meningen att dom ska vara skitiga en wash skulle jag ha gjort på dom men de har jag glömt att göra...... tack för påminnelsen ;D ;D
|
|