|
Post by DCycle on Jan 14, 2007 12:14:01 GMT 1
Foton på byggbord har vi sett ofta speciellt med diverse byggen på, men jag tänkte posta foton på mitt nya byggbord. Ny lägenhet + Ikea i Haparanda = stora förändringar. Har köpt två bordsskivor á 150cm bredd - och 6st bordsben och två skarvjärn. Vips så har man ett långt och fint bord för både symaskin och modellbygge (japp, jag syr ibland). Just nu är arbetsrummet fortfarande ett enda flyttstök, men det tar sig. Har lite fler lampor som ska upp (spotlights), plus att jag tänkt införskaffa en whiteboard som jag tänkte sätta upp på väggen framför bordet. En displayhylla ska upp i samma rum, så sambon slipper gnälla över diverse dioraman i finbokhyllan. ...så - fånga denna utmärkta ursäkt för att snabbstäda era byggbord och posta foton på era arbetsplatser.
|
|
|
Post by Braemp on Jan 14, 2007 13:51:30 GMT 1
Svåårt avundsjuk! Jag har inget byggbord utan bygger på köksbordet, i soffan, i tvättstugan, där jag får plats. Enda fördelen med det är att jag tvingas hålla hysterisk ordning på grejorna, vilket jag gör med blandat resultat.
|
|
|
Post by newsoft on Jan 14, 2007 13:57:21 GMT 1
Whoaa! Det ser ju supermysigt ut. Smart med en låång arbetsbänk.
|
|
|
Post by Micke on Jan 14, 2007 14:08:18 GMT 1
Jättetrevlig bygg/syhörna. Jag siar om storverk som kommer att utföras på denna plats. *Kliar sig i dreadsskägg och kastar kycklingben på ett rostigt bensinfat* ;D
|
|