Teeoo
Full Member
|
Post by Teeoo on Jan 8, 2007 23:43:51 GMT 1
Känner att jag vill ge ifrån mig ett livstecken nu när jag har fått digitalkameran att fungera igen oxå. Jag har börjat så smått att spåna på ett diorama med min F18-Hornet. Arbetsnamnet är tills vidare "Where the hell is Jeff !!?". Inspektion av två högre officerare - vet inte om jag ska byta ut skärmmössorna mot kepsar istället. Nån som har tips på bra referenser gällande USAF moderna uniformer ? [img src=" img.photobucket.com/albums/v107/teeoo/Modellbilder/Flygmodeller/DSCN0004.jpg"] [/img] Servicepersonalen förbereder planet för take-off. Men Jeff har blivit intresserad av några andra "birds"...
|
|
|
Post by newsoft on Jan 9, 2007 0:40:01 GMT 1
Haha! Suverän komposition. Gillar dioramor med en liten humoristisk touch. Ja, det kan ju kanske vara en idé att byta ut skärmmössorna mot keps eller eventuellt modell båtmössa. Här kanske du hittar lite inspiration. www.militaryphotos.net/
|
|
|
Post by Micke on Jan 9, 2007 0:41:20 GMT 1
Kul idé Thomas! Mycket spännade som händer i detta diorama men en liten fråga infinner sig: Hur har dessa flygintresserade damer tagit sig in på området - och så nära flygplanet dessutom? Kanske är det flygdag för stor publik och det ska tillkomma ett lågt staket mellan damerna och piloten? Ser fram emot fortsättningen!!
|
|