|
Post by pebben on Jul 12, 2006 23:49:13 GMT 1
Hehe tänkte inte på det
|
|
|
Post by DCycle on Jul 14, 2006 19:43:15 GMT 1
Häftigt! Läser "Med Döden I Hälarna" om de finska fjärrpatrullerna under WWII. De flögs ofta in bakom fiendens linjer med bl.a. en He115 som hette Jenny. Hade ingen större tanke på hur planet såg ut eller så för än nu. Snyggt bygge!
|
|
|
Post by pebben on Jul 15, 2006 0:54:41 GMT 1
det är med finska dekaler vita ringar utan blåa kors? och med siffrorna he115 på sidan? hi hi på tal om finland så väntar jag på min biggles i finland från en tradera auktion är slut nästa vecka jag föll för den finska gladiatorn på framsidan (finlands sak är vår) ni vet
pebben
|
|
|
Post by Tandapan on Jul 17, 2006 18:02:40 GMT 1
På tal om Biggles så hittade jag nu vid flytten igen mitt gamla seriealbum "Biggles - Operation Guldfisken" av Björn Karlström. Mäkta snyggt tecknad och underhållande.
/Trådkaparn
|
|
|
Post by pebben on Jul 18, 2006 0:23:03 GMT 1
;D Det albumet har jag också! och hotet från rymden och gibraltar nått?
Mvh pebben
|
|
Teeoo
Full Member
|
Post by Teeoo on Aug 7, 2006 16:25:22 GMT 1
Eftersom du bygger svenskt så kan jag rekommendera Flying Colours dekalark från Rebell Hobby. De har bl.a. ark med kronmärken och siffror i varierande storlekar (och färger/typsnitt vad gäller siffror och även bokstäver. Rebell Hobby har bra postorder service när man beställer från nätet - lite reklam eller kanske KONSUMENTUPPLYSNING ! //Teeoo
|
|
|
Post by pebben on Aug 13, 2006 16:35:50 GMT 1
;DTack för tipset Teeoo nu har jag desutom köpt en ju 86 oxå så det blir lagom att samla ihop lite dekaler inför hösten
//Pebben
|
|